Keskiviikko 4.11.2020

Marraskuun jäsenilta4.11.2020
Jäsenilta on Tuulensuojassa (Hallituskatu 9, Kouvola) kello 17.30-19.30. Jäsenillan aluksi pidetään syyskokous kello 17.30. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 13 §:n määräämät asiat.  Kello 18 on luento "Hyvin toimiva diabetesyhdistys",  luennoitsija on avoin. Kahvitarjoilu alkaa kello 17. Tervetuloa!

Torstai 5.11.2020

Maksaluento5.11.2020
Kymenlaakson munuais- ja maksayhdistys järjestää torstaina, 5.11.2020 kello 17.30 maksaluennon, joka pidetään Tuulensuojassa (Hallituskatu 9, Kouvola). Tilaisuuteen ovat myös yhdistyksemme jäsenet lämpimästi tervetulleita. Erikoislääkäri Kalle Jokelainen luennoi maksasairauksista ja niiden syntyyn vaikuttavista tekijöistä. Aiheina ovat rasvamaksa, autoimmuunimaksasairaudet ja virushepatiitit. Tilaisuudessa on hedelmätarjoilu.

Keskiviikko 2.12.2020

Joulukuun jäsenilta2.12.2020
Jäsenilta pidetään Tuulensuojassa (Hallituskatu 9, Kouvola) kello 18-20. Ohjelmassa on ohjelmallinen joulujuhla. Joulupuuro- ja täytekakkukahvitarjoilu alkaa kello 17.30. Tervetuloa!