Lauantai 6.4.2019

Matka messuille6.4.2019

Lautasella-messut järjestetään 5.-6.4.2019 Helsingin Messukeskuksessa.
Lautasella-messut järjestää Keliakialiitto ja Diabetesliitto. Yhdistyksemme järjestää matkan messuille lauantaina, 6.4.2019. Matkalle lähdetään Kouvolan matkakeskuksesta kello 9 ja paluumatkalle messukeskuksesta kello 16. Meno- ja tulomatkalla ajetaan Kuusankosken kautta. Matkan hinta, johon sisältyy kuljetus ja pääsylippu, on Kouvolan Diabetesyhdistyksen jäsenille 10 euroa/henkilö ja muille 30 euroa/henkilö. Sitovat ilmoittautumiset Raili Nurmiselle 22.3.2019 mennessä (puh. 0407163790). Ilmoittautuminen on sitova, kun matkan hinta on maksettu Kouvolan Diabetesyhdistyksen tilille FI5031313001159649.

Torstai 18.4.2019

Päiväkerho18.4.2019
Päiväkerho kokoontuu yhdistyksen toimistolla (Koivukuja 3 A 46, Kouvola) kello 13.  Ohjelmassa on keskustelua ajankohtaisista aiheista, mukavaa yhdessäoloa, vertaistukea ja kahvia. Tervetuloa!

Torstai 2.5.2019

Jäsenilta2.5.2019
Jäsenilta pidetään yhdistyksen toimistolla (Koivukuja 3 A 46, Kouvola) kello 18. Ohjelmassa on ohjelmallinen kevätjuhla. Täytekakkukahvitarjoilu alkaa kello 17.30.