Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Tervetuloa yhdistyksemme kotisivuille! Yhdistyksemme tarkoituksena on toimia diabeetikoiden tukena Kouvolassa. Jäsenmäärämme on noin 600.
Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä Suomen Diabetesliitto ry:hyn sekä Kouvolan Hyvinvointiyhdistykset ry:hyn.
Jäsenmaksu on 17 € vuonna 2024.

Kun liityt jäseneksemme, saat Diabetes-lehden näytenumeron maksutta, ja voit tilata lehden vuosikerran 18 euron jäsenhintaan (normaali hinta on 49 €). Jäsenmaksuusi sisältyy myös Diabetes-verkkolehden lukuoikeus. Vuoden 2024 jäsenmaksu peritään niiltä jäseniltä, jotka liittyvät jäseniksi tammi-lokakuussa. Vuoden 2024 marras- ja joulukuussa liittyviltä jäsenmaksu laskutetaan vasta vuoden 2025 tammikuussa. Jäseneksi voi liittyä ”Liity jäseneksi” -sivun kautta.

Tutustu Facebook-sivuihimme: https://ww.facebook.com/kouvolandiabetesyhdistys

Jäsenilta (Keskiviikko  3.4.2024)
Huhtikuun jäsenilta pidetään Tuulensuojassa (Hallituskatu 9, Kouvola) kello 17.30-19.30. Ohjelmassa on kello 17.30 yhdistyksen kevätkokous, jossa käsitellään sääntöjen..

Jäsenilta (Torstai  2.5.2024)