Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Tervetuloa yhdistyksemme kotisivuille! Yhdistyksemme tarkoituksena on toimia diabeetikoiden tukena Kouvolassa. Jäsenmäärämme on noin 620.Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä Suomen Diabetesliitto ry:hyn sekä Kouvolan Hyvinvointiyhdistykset ry:hyn. Jäsenmaksu on tänä vuonna15 € . Siihen sisältyy ensimmäisenä vuotena liiton julkaisema Diabetes-lehti. Jatkossa lehden voi tilata edulliseen jäsenhintaan (15 €). Lehden normaali tilaushinta on 40 €. Jäseneksi voi liittyä ”Liity jäseneksi” -sivun kautta.
Tutustu Facebook-sivuihimme: https://ww.facebook.com/kouvolandiabetesyhdistys
Lue uusin jäsenkirjeemme "Uutiset" -sivuilta.

Onnellista Vuotta 2021 kaikille yhdistyksemme jäsenille ja yhteistyökumppaneillemme!

Virelavis-jumppa (Keskiviikko  27.10.2021)
Kymenlaakson maksa- ja munuaisyhdistys järjestämä Virelavis-jumppa pidetään keskiviikkona, 27.10.2021 kello 17.30-18.15 Porukkatalon Karhu-salissa (Savonkatu 24..

Marraskuun jäsenilta (Keskiviikko  3.11.2021)
Jäsenilta on Tuulensuojassa (Hallituskatu 9, Kouvola) kello 18-19.30. Ohjelmassa on syyskokous ja vertaistuki. Syyskokouksessa käsitellään sääntöjen 13 §:n määräämät..