Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Tervetuloa yhdistyksemme kotisivuille! Yhdistyksemme tarkoituksena on toimia diabeetikoiden tukena Kouvolassa. Jäsenmäärämme on noin 640.Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä Suomen Diabetesliitto ry:hyn sekä Kouvolan Vammaisjärjestöjen Yhdistys ry:hyn. Jäsenmaksu on tänä vuonna15 € . Siihen sisältyy ensimmäisenä vuotena liiton julkaisema Diabetes-lehti. Jatkossa lehden voi tilata edulliseen jäsenhintaan (15 €). Lehden normaali tilaushinta on 40 €. Jäseneksi voi liittyä ”Liity jäseneksi” -sivun kautta.
Tutustu Facebook-sivuihimme: https://ww.facebook.com/kouvolandiabetesyhdistys
Lue uusin jäsenkirjeemme "Uutiset" -sivuilta.

Jäsenilta (Keskiviikko  4.9.2019)
Jäsenilta pidetään Tuulensuojassa (Hallituskatu 9, Kouvola) kello 18. Ohjelmassa on luento "Diabeteskontrollia varten otettujen laboratorionäytteiden tulosten tulkinta"..

Päiväkerho (Torstai  5.9.2019)
Päiväkerho kokoontuu yhdistyksen toimistolla (Koivukuja 3 A 46, Kouvola) torstaina kello 13. Ohjelmassa on keskustelua ajankohtaisista aiheista, mukavaa yhdessäoloa..