Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Tervetuloa yhdistyksemme kotisivuille! Yhdistyksemme tarkoituksena on toimia diabeetikoiden tukena Kouvolassa. Jäsenmäärämme on noin 640.Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä Suomen Diabetesliitto ry:hyn sekä Kouvolan Vammaisjärjestöjen Yhdistys ry:hyn. Jäsenmaksu on tänä vuonna15 € . Siihen sisältyy ensimmäisenä vuotena liiton julkaisema Diabetes-lehti. Jatkossa lehden voi tilata edulliseen jäsenhintaan (15 €). Lehden normaali tilaushinta on 40 €. Jäseneksi voi liittyä ”Liity jäseneksi” -sivun kautta.
Tutustu Facebook-sivuihimme: https://ww.facebook.com/kouvolandiabetesyhdistys
Lue uusin jäsenkirjeemme "Uutiset" -sivuilta.

Luentotilaisuus (Tiistai  29.10.2019)
Kouvolan Diabetesyhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita Maksa- ja munuaisyhdistyksen luentotlaisuuteen 29.10.2019 kello 18 Porukkatalolle (1. kerros, Savonkatu ..

Jäsenilta (Keskiviikko  6.11.2019)
Jäsenilta on Tuulensuojassa (Hallituskatu 9, Kouvola) kello 17.30-19.30. Jäsenillan aluksi pidetään syyskokous kello 17.30. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 13..